Listed below are a few terms and conditions for your reference:
- After you have made your choices, please inform us by sending an email to silky.batik@gmail.com or an sms to 017-285 2383 to confirm your reservation. You can also send queries or request for more detail.
- We will respond to your email/sms to confirm the reservation of the silky batik of your choices, together with payment information for your attention.
- Payment needs to be completed within 3 days from the day of confirmed reservation. If you plan to pay over 2 installments, please pay the first installment within the same 3-day period. If no payment is received at the end of the 3-day period, we will re-list the silk batik in our website.
- At the moment, we accept payment through Maybank and CIMB only.
- After you have made the full payment, please send us proof of payment together with details of your mailing address and telephone contact number.
- Delivery will be made within 24 hours of confirmed payment, via Poslaju/Pos Ekspres or Registered Mail (if required). Cost of delivery within Malaysia is FREE of charge. For those outside Malaysia, delivery charge will follow Pos Malaysia rates, which we will inform accordingly. For customers within Malaysia, your silky batik should normally arrive within 1-2 working days after delivery.
- All purchases are final. We will not entertain any request for return or change of silky batik.
---------------------------------------------------------------------
Di sini dinyatakan beberapa terma dan syarat untuk perhatian anda:
- Setelah anda membuat pilihan, sila maklumkan kepada kami melalui emel di alamat silky.batik@gmail.com atau sms ke 017-285 2383 untuk pengesahan tempahan.
- Kami akan membalas emel anda untuk pengesahan batik sutera yang dipilih bersama maklumat pembayaran untuk perhatian anda.
- Setelah persetujuan dibuat, pembayaran sepenuhnya hendaklah dibuat kepada kami dalam tempoh 3 hari selepas tarikh tempahan. Jika anda ingin membayar sebanyak 2 kali, bayaran pertama perlu dibuat dalam tempoh 3 hari tersebut juga. Jika kami masih belum menerima sebarang pembayaran dalam tempoh tersebut, kami akan menyenaraikan semula batik yang telah ditempah.
- Pada masa ini, kami hanya menerima pembayaran melalui Maybank dan CIMB sahaja.
- Setelah bayaran penuh dibuat, sila emelkan kepada kami bukti pembayaran bersama-sama maklumat bagi tujuan penghantaran termasuk nama, nombor telefon dan alamat penerima.
- Penghantaran akan dibuat dalam masa 24 jam dengan menggunakan khidmat Poslaju/Pos ekspress atau Pos Berdaftar (sekiranya perlu). Kos penghantaran untuk pelanggan di dalam Malaysia adalah PERCUMA. Bagi pelanggan di luar Malaysia, kos penghantaran dikira mengikut kadar yang di caj oleh Pos Malaysia. Kami akan memaklumkan anda mengenai kos tersebut semasa pengesahan tempahan.
- Setiap pembelian adalah muktamad, dan sebarang permintaan untuk menukar atau memulangkan kembali batik yang telah dibeli tidak akan dilayan.